1. Min pappa är från syd afrika så jag är halv syd afrikansk så jag förstår afrikaans men kan nt prata.
  2. Jag hatar att vara kär när man vet att man aldig kommer få den.
  3. Jag är galen i märkeskläder och sånt ! Vilket som är jobbigt eftersom min mami och papi tycker det är det mest dummaste i världen .. :S
  4. Jag älskar musik, den har varit där hela mitt liv och fått mig på andra tankar :)
  5. Mina hobbis är : shoppa, umgåsmed kompisar och familj m.m, spela spel, enjoya livet och sist men men verkligen nt minst blogga.
  6. Jag dömer många efter jag har mött nån kanske en gång. Efter utseende och hur den är fast jag bara har mött den en gång. Därefter kan jag bli bitchig och otrevlig men när jag lär känna den bättre blir det mycket bättre ;)

Kommentarer
» Urban

Visste redan typ allt x)

2011-12-21 // 23:07:16
» Anonym

Ofta du är från afrika ?

2011-12-21 // 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback