Alva hissar & dissar





Hissar » Jag hissar ''Chestnut Lotion'' för att man blir betydligt mcket brunare dock ingen konstig färg på den. Men en halv diss blir det oxå på den eftersom den kan bli fläckig om man nt äär noga, men rekomenderas.
Hissar » Jag hissar Ugg Australia för att de både är as bekväma och det är bra matrial till vintern (om man tar hand om de) . Det är nog rätt många som håller med det sista ''bra matrial till vintern'' men jag tkr dock att det är såna som nt skulle vara så bra på att ta hand om sina ugg's som nt håller med, såna som nt skulle orka titta vart man går *osv..* Jag ska iaf få ett par i julklapp, svarta elr mörk bruna. Och jag har många kompisar som har och deras som är äkta har hållit i över två år och mer. Så jag ser fram emot det ! Finns att köpa HÄR !
Dissar » Jag dissar Kappahl för att jag hatar deras kläder, jag hatar allt med Kappahl förutom deras underkläder. Allt är jätte kostigt tex den här
Den är verkligen as ful !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback