Dagen

Jag och Mary vaknade klockan halv 11 och degade i sängen till 12. Då fortsatte vi lite med städningen (lite). Sen duschade jag och fräscha upp mig. Sen var vi ute ur lägenheten klockan 13 ungefär. Då åkte vi till Farsta C eftersom det var stängt där igår, när vi kom. Där köpte jag inget men Mary, två parfymer typ :P Men Mary skulle fira nyår med familjen så vi fick skynda oss. Hon hade lämnat in sin mobil på lagning i bagarmossen där Latifa bor för hon sov över hos henne förut och då hade hon glömt lite hos henne oxå. Så vi åkte dit och hämta, vi var där lite oxå. Men sen åkte vi och nu är jag här. Det var min dag :) Fast jag har varit här ganska länge. Har tittat lite på Simpson's. och ska titta lite till nu. Puss, bloggar mer senare ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback