Gårdagen och idag :'D

Har haft fullt upp och har inte kunnat blogga mycket :'( Men ska ta allt som hände igår och så tar jag idag i nästa inlägg :) Som ni vet var jag ju påväg från Uppsala i inlägget där nere. Så jag tar det därifrån ;
Jag & Elza skulle precis gå av tåget när jag såg att Elza hade suttit sej på en av hennes choklad bitar som vi åt påvägen. Hon var helt brun fläckig på röven ;P Hahah ! Hon blev as piss och försökte ta bort det med papper och vatten men alla stirrade så vi gick vidare. Men innan vi gick av så såg jag en plånbok bara liggandes :o Så vi fick gå till ''hittegods'' avdelningen. Sen åkte vi. Men innan vi var framme så ringde jag Mary och sa att vi skulle mötas i slussen men hon hann inte gå på min buss som jag var på så hon tog den den efter och så möttes vi vid my place. Där lämnade jag min packning och hämtade money och sånt. Sen åkte vi till TC, Gallerian och köpte lite på Hollister som jag kommer visa i näst nästa inlägg :P Sen åkte vi till Farsta C men när vi kom dit var det syängt så vi åkte till Mary och slagga där. Typ chilla och så, fast från ca halv 12 till 5 över 2 (exakt) städade vi hennes rum. Aa det gårdagen. Skriver om idag in nästa inlägg, puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback