HOW DO I LOOK ?

Hahha ser helt sjuuuk ut :P
Har tagit på mig ansiksmask som man bara kan dra bort, as skönt ! :) Men man kan nt röra på facet så kan nt le. Det är därför jag ser f1 utråkad :P Men dagens göra har varit sängen men har tänkt hela dan vad jag vill göra och nu vet jag : JAG VILL BADA OCH BASTA m.m
Typ på eriksdals elr medis :D Men man kan ju nt gå själv så tänkte fråga syrran elr papi. Fast föresten nt pappa :/ Faan juste Elza är ju sjuk så det får väl bli en vän. Men kom på att Nelly nt skulle bli glad av sin julklapp så måste byta den men orkaaar nt idag .... Jag vill bara basta och bada. Men får se, puss !

Kommentarer
» Vanessa

U lock great and u always will....

2011-12-21 // 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback