Kanske sista inlägget utan bild !

Hello ! God morgon för er som vakna nu ! Det gjorde iaf inte jag. Jag gick upp ca 10.30 och var klar för landet klockan 12 ! Vi skulle hinna vara med familjen Widerholm, våra grannar på landet. Yngsta sonen Edwin har fyllt år. Han fick en bok :) Och jag har ju oxå fyllt år och av de fick jag 200 spenn :D Så nu är jag 200 spenn rikare ! Det var snällt. Taaaack !! Aja .. Vi var då ute där i 2 Tim ungefär. Sen skjutsade mami oss till central station här i Uppsala. Så nu är jag och Elza påväg till Stockholm ! Äntligen, vi har typ varit i Uppsala heeeeeela lovet :S Men planerna idag är Mary. Har längtat mest av att få vara med henne under hela lovet ! Och imorgon blir det KANSKE nyår med Mary ! :) Det är nääästan bestämt ! Roligt blir det då iaf. Just nu dunkar jag till musika. Och det här blir troligtvis sista inlägget utan bild. Det är så tråkigt att läsa utan det. Fast det är ett KANSKE för kanske uppdaterar innan jag kommer hem. Men hej då så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback