Same as the picture down there



AA det är det ! :D Och man är ju såååååååååå taggad ! ;) Men har bara fått 6 saker än eftersom jag började så tidigt på morgonen så ska få resten när jag kommer hem. Men det var iaf världens bästa väckning man fick, mamma och syrran väckte mej med frukost på sängen ! :D Så man kan kalla det för bästa födelsedagen ever  Inte för att jag inte brukar få det på mina andra födelsedagar men det var iaf bästa starten på dagen :) Men nu börjar dansen snart så bloggar mer senare, puss !


Kommentarer
» Anonym

Ehh asso ingem av bilderna du har som header är du med på

2011-12-07 // 14:33:06
» Anonym

Alltså jag tycker att du ska ha bilder på dig själv på headern och jag tycker att du ska ha bilder på dig själv :)

2011-12-07 // 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback