SORRY :S

Hej babes ! 
Dålig update. Men orkar tvär nt berätta allt som jag, Hanna & Mira gjorde idag men jag kan berätta lite kort ;)
Först gick vi upp åt frukost osv..  Sen gick åkte vi till sture-p men Hanna skulle till Bays (stavning) där hon dansar så vi fick gå dit ensamma. Först gick vi till Zara och sånt och Scorett där jag testade Ugg's så nu vet jag vilken/vilka färg/färger jag vill ha, svart elr brun. Och så såg jag ett par sjukt varma & sngga strumpor från märket Canada Snow som jag vill ha i julklapp.  Sen gick vi till Nathalie Schuterman där jag oxå testade Ugg's men oxå Marc Jacob's väskor. Sjuuukt dra men as sngga :P Sen gick vi till macken och åt lite. Hemmet kom sen där min pappa väntade på mig. Han har nämligen varit borta ganska länge och hade missat min födelsedag och sånt .. Så han hade lite presenter , typ en beatch väska och godis. Nu sitter man och dejtar datorn i mys outfit. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback