Sov gott sötisar !

Har fixat mig nu. Rip min cleansing toner :( Den gick sönder när jag tappa den ;'( Men får väl köpa en ny .. Har pratat med Hanni banni i exakt 31 min ! Rekord för oss :) Fast mitt egna rekord är 2 tim och 13 min ! Kuligt ^^ Jag och Hanni pratade iaf planer. Nyår ni vet ! :) Tekniskt så är det imorgon ;) Klockan är ju över 12 .. Men jag ville iaf göra nåt med Hanni banni & Nelly ! Hanna kunde nt men Nelly vet jag nt, hon svarar nt på mobilen. Så om hon nt kan blir det synd om mig :/ Men isf blir det Mary som man har längtat as mycket att få träffa igen ! Och då ska vi ut och röja !! ;) Champagne blir det såklart oxå. Men ska sova nu, puss !

Kommentarer
» Anonym

Haha lilla gumman jag tror faktiskt inte att du ska dricka champagne det är för dom stora tjejerna du är 11 du är inte stor .

2011-12-30 // 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback