Städning !

Hejjsan bloggen !
Idag är det städ dag ! :P Hos min mammas kompis, Lisa som oxå bor i Uppsala. Vi har känt henne i hela våra liv typ .. Asså hon är som en extra mamma förmej för hon är så j*vla hipp och är som en tonåring :) Men hon ska iaf flytta så vi hjälper henne att städa. Jag och Elza gör köket osv .. Men jag har tagit  en paus nu för jag skärde mig :( Men härligt att äntligen få blogga ! Men den som är roligt är att jag har inte så lite läsare varje dag fast jag nt bloggar lika mycket, typ inget. 23 idag :) Nt mycket men för mig ganska i omständigheterna att jag nt bloggar mycket. Men nu ska jag äta lite kex choklad och dunka till Rihanna. Och jobbet väntar ju ;) Men kommer nt kunna uppdatera (tror jag) PUSS !
AHAHAAH ! Vistt gör vi fint !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback