TBX

Hej alla !  Har kommit hem nu och är jätte nöjd över mina presenter :) Men jag vet nt vad Hanna vill ha så det är sjuuukt svårt !! :/ Har hittat till Sara, Nelly, Mira & Mary men vet nt vad jag ska köpa till henne .. Några tips ? Fick mami's kort med mig så det blev betydligt enklare när man nt behövde tänka så mkt på pengarna ;) Men har nt köpt till alla som jag ska men har bara 5 kvar :D Nt så lite men k bry .. Men idag har jag och Mary varit i TC, Gallerian, Sergels torg & götgatsbacken. Vi hann pecis komma till Lush på götgatsbacken innan de stängde. Söndagar är typ sämsta dagen man kan shoppa på, allt stänger 6 ! Men vi har ju varit på andra affärer så det blev en hiss ändå (hiss till dagen) . Vi var oxå och tog en varsin Take away på Cafè Brasco. Nu tänkte jag iaf mysa i min säng och titta på Water for elephants om nån stund. Puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback