Facebook !! :(

Hejjsan ! Håller på att bli beroende av fejjan ! Oj, Nelly säger att det är ute att säga ''fejjan'' men jag tkr det är f1 coolt jue ! ;) Men aja, fuck Nelly .. ;) Driv ! Men håller seriöst, har blivit beroende !!! PANIK !! Elr, jag har ju varit det länge men det är nu jag inser .. Det är f*ck heller bra jue !! Får damp ! Är jag typ ensam om det förutom Mia & Mary ?? AA, de är värre än mej de typ gikar fejjan på lektioner oxå ? Men aja ska ge er dagens låt nu så :









Så j*vla bra !! Jag hittade den för typ en månad sen men har glömt att lägga upp den. Men jag titta på Mias blogg och då skrev hon att hon hade hittat den genom att gå in på en låt ! Same for me : jag gick in på stationen och sen bläddra ner och då kom den upp ! Aja, bloggar mer senare ! Puss på rumpan ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback