Hejjsan !

Gjorde headern till Nelly nu eftersom jag nt hade börjat, snabbis ! (20 min !) Men sry för att jag nt har kunnat blogga igår och tills idag ! Det var för att jag sov över hos Nelly med killarna & Hanna !! (Killarna : Noah & Melvin !) Det var iaf shit kul ..! Vi var uppe till typ 4 och myste och pratade ! ;) Vi satt och tittade på KILL BILL och  KICK ASS till typ 12, och KICK ASS var SHIT bra !! Om ni nt har sett den än så MÅSTE ni se den !!!! Men iaf, sen så gick vi in till Nellys rum ! Och idag har jag vart med 2 gamla skol-kompisar : Amanda & Matilda ! Matilda har jag nt sett på 1 ½ år så jag blev shit glad !! :) Amanda har jag sett mkt men hon är shit snäll ! Ska träfffa de imorgon igen som ska bli kul.
Bloggar mer senare ! Puss på rumpan ! ♥ ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback