Here's a secret, can you keep it couse this one you save. Lock it in your pocket taking this one to the grave.

Hejjsan !
Som ni redan vet så kan jag ju nt uppdatera eftersom jag är i Uppsala ! :/ Men jag passar på nu ! ;D

Idag har jag iaf varit på landet och träffat Edwin & Clara (mina grannar) till ungefär 4. Jag, syrran, mormor och morfar åkte hem till de medans mamma & pappa stannade och gick ut och plocka svamp. Då satt sig Elza i TV soffan och jag & mormor började laga mat ! Jag gjorde ''Alva spécialo potatis gratäng'' som alla gillade ! ;)

Men nu ska vi åka från mormor & morfar till sköna Söder ! :D
Bloggar mer senare, puss !



Kommentarer
» Palle

fyfan vad du är snygg! <33333

2011-10-24 // 10:49:43
» paulina <3

fin blogg! <33

2011-10-24 // 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback