Hollister !!

Hejjsan ! Som jag skrev i förra inlägget så har jag inte kunnat blogga i helgen but I'm back ! ;) I helgen har jag typ gikat ''Temple Run'' och kom  till 1 735 673 !!! Shit stolt asså ! ;) Och så har jag firat min morfars födelsedag med min släkt ! Och idag har jag vart till Hollister i Gallerian !! Killarna var nt där i dörren den här gången men när vi skulle gå så satt de och läste en tining på en bänk. De hörde att jag och Hanni banni typ fnissade och stirrade på de som alla andra som såg dom och då typ blinkade de till mej och Hanna !!! Jag blev så j*vla generad !! Här kmr lite bilder från både igaå och idag ! ♥♥
Igår:
image description
Idag:
Äppel pajen från hemkunskapen i skolan, shit god !!
Bloggar mer sen ! Puss & Kram ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback