Lektion ..

Sitter på lektion just nu ! Har nya platser så jag sitter breve Nelly !! :D Håller på att göra ett prov om medeltiden men är redan klar ! F1 stolt jue ! ;) Har en lärare som heter Ann som är seriöst skit skön !! Men hoppas lektionen tar slut snart ..

Idag har jag tänkt vara kvar på skolan elr vara med Linton om han kann ! :) Och förresten så stanna jag på skolan till 5 då jag gick men på vägen hem så mötte jag Tindra, Vilma, Linton och Simona ! Tindra, Vilma och Linton är skit snälla men Simona är seriöst världens största BITCH !!! Men iaf, när de såg mej så ropa Linton ''Det är ju Alva !'' och bah '' kom !!!'' Så jag gick dit och sa ''Hej !'' ! Åhh gissa vad Simona sa ?! Hon bah ''omg'' och stönade ''fan oxå ..'' och bitch blicka mej SKIT mkt !! Och när jag skulle gå hem så skrek hon efter mej '' FJORTIS !!!'' Hon är typ helt dum i huvet jue !! Men aja ..

Bloggar mer senare ! Puss på rumpan .. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback