Lunch !

Hejjsan ! Har precis haft lunch. Åt f1 mkt fast det nt var gott .. elr nt så gott ! ;) Det var lax så det var okej :D Jag brukar älska lax men nt skolans :( Ska ha dans nu eftersom jag går på en dans, musik, sång och teater skola ! ;P
Alla hobbies ju ! Right ?! ;) Sitter här på plan 3 med Tora som tyvär nt har nån blogg men håller på att tjata :P

Hoppas man nt kommer försent men allt för er jue .. Ska blogga mer senare för nu ska jag leta upp Nelly & Hanna. De bara gick för att jag är ''lite'' seg, men bara lite ;) Bloggar mer senare ! ♥ Puss på rumpan ♥



-Gammal bild-

Kommentarer
» Ella

Gud fin blogg! Följer din blogg varje dag och du är fett snygg! <33

2011-10-19 // 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback