Skolan )=

Hejjsan ..

Skit tråk i skolan, alla mina ''vänner'' är på lektioner eftersom vi har andra grupper ! )=
Men man har Ino ! Hon är f1 snäll och gullig ! :D Har hål-timme just nu elr 55 min för att vah exakt ! Alla andra hade bara en halv timme så man är ju stolt !

Nu sitter man här på favorit stället. (plan 3) Man får egentligen nt vara här men ingen bryr sej ;)
Igår blev jag f1 busted av Ann, hon kom upp hit och bah ''här får ni nt vara !!!!'' (min so-lärare)  Men man hann iaf blogga !

Slutar f1 sent idag .. 15:35 ! Men Linton sa att han kunde vänta, så det är bra men jag tänkte ändå skolka sista lektionen elr jag vet nt ..! Alltså den som börjar om typ en halv timme elr nåt sånt.
♥ Puss på rumpan ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback