♥ Svar på kommentar ♥

Hej ! Tänkte göra lite ''Svar på kommentar'' :
anonym om Kväll (vart har du fått din design ifrån?
Svar: Elza, min bästa syrra ! Jag vet nt om hon ger ut designers och sånt men kommentera om det i hennes  blogg!

anonym om Snabb uppdatering !:
din blogg är ganska kul men du uppdaterar alldrig och du får desutom inte vara på fritidsgården jävla 00a och din blogg är desutom omogen och du använder pizap och picknik fan va töntigt alltså och jag tkr att du borde ta till dig min kritik och göra bloggen bättre! !!
Svar: Lite onödig kommentar men .. Du kanske nt såg det men idag har jag gjort 7 inlägg idag !
Så du kan bara vara lite ''tyst''! Tack !

Anonym om Hurr-durr !:
du vet väll att denhär sidan ger virus till datan! :(
Svar: Jag testade den själv först innan jag la upp den och man trycker bara ner sidan ! :)

Filippa <33 om Hurr-durr !:
Fiin blogg
Svar: Tack ! :) ♥♥

AA, det var det ! ;) ♥ Ska gå & lägga mej snart tror jag ! Men om nt så bloggar jag mer senare !
Puss & Kram ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback