Uppsala !

Hejjsan !
Sry för att man nt har kunnat uppdatera men har haft fullt upp på landet ! :/ Träffade min efter längtade Clara som är min granne på landet men som vanligt så älskar ju alla min syrra och dissar alltid mej så nu som vanligt så ska de dissa mej imorgon och gå på bio ensamma så att jag får gå med pappa .. :'( Men det ska väl ändå bli kul att gå med pappa eftersom han gillar samma filmer som mej ! ;D Men vi tänkte iaf se Abducktion men har nt bestämt än och kan tyvär nt länka ''Abducktion'' för att jag bloggar från mobilen !

Mamma ska iaf (och en kompis) ska ut och festa ikväll så det kmr ju bli härligt att va lite ensamma ! :D

Men bloggar mer senare om jag hinner ! Puss på rumpan ! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback