Goodmorgon!!! <33

Asso gud jag har typ inte bloggat på ett år! :( Sry för det men ändå nu ska jag börja blogga varenda fkn dag !! Hoppas ni kmr att gilla det ! Så jag börjar med lite saker som har hänt i mitt liv den senaste veckan typ och sen lite ^^svar på kommentar^^ !
Så igår så .. asso det blir lättare om ni går in på fejjan och söker på Alva kung och om det blir rätt profil så ska det se ut så här ↓  !!
Sen typ titta på alla mina senaste statusar så ska ni få se vad som har hänt mig ! Men efter allt bråk på fejjan blev jag kompis med två tjejer som heter Mia o Mary !! De är mina levande änglar och jag älskar de så j*vla fkn mkt !! De betyder allt för mej och jag vill aldrig nånsin bråka med de igen ! Och nu ^^svar på kommentar^^ !
Har bestämt mej att svara på kommentarer så jag börjar med detta:
Svar: Jag skulle göra två designers till Mira o Becca så här är de !


Mira:



Becca:





Svar: Jag kan göra en till dig oxå doddan i 5:an ?! Om du fortfarande har kvar din blogg ! ;) <3

Det var typ det !! Eftersom jag inte har bloggat på typ ett år OwO! ;) Ps. Kmr mer sen och har typ hela dagen ledig!! Studiedag! :O                                                                       Puss & Kram <333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback