Beleza.se !!

Hejjsan alla bloggläsare jag har precis börjat att vara med i en tävling på beleza.se !! Wish me luck! Men för att kunna vinna måste jag göra ett inlägg om de !!
Jag har velat ha löshår typ i ett år och besökt jätte många sidor men aldrig Beleza och det har aldrig vart så här billigt ! Jag har alltid besökt sidor där det kostar över 1500 och det vill man ju inte köpa, men på Beleza
så kostar clip-on-löshår av äkta remy bara 792-990 kr !! Och hårträns av äkta remy bara 552-750 kr
och så micro/loop hair av äkta remy bara 450-498 kr osv.. Och just nu har de JÄTTE mycket rea !!
Men de har mer än bara hårförlängning !! De har hudvård, tandblekning, nagelvård, färgprov och mycket mer !
Beleza har också extensions med väldigt låga priser titta gärna in på http://www.beleza.se/ !!
Tack för mej ! Puss & Kram allihopa ! <333 PS. På fb heter jag Alva Kung !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback