Alva, kämpa

• Bloggen..
Vill satsa hårt på bloggen nu, älskar att göra det så varför inte. Vill bli stor och hitta den rätta tekniken för att få många att läsa. Att bli intresserade och tycka det är roligt. Få veta vad ALLA att gilla det de ser.

• Skolan...
För kanske ett halv år sen struntade jag nästan i skolan men sen började jag tänka på min framtid, jag vet - jag går i femman men tycker det är bra att tänka sig för innan man gör nåt dumt som kommer påverka framtiden. Jag känner många som skiter i det och som är inblandade i soc och allt. De lever livet, jag vill både leva livet och sköta skolan. Lets give it a try!

• Aktiviteter, kroppen...
Just nu går jag bara på Street men vill också gå på fotboll eller handboll, något liknande. Jag älskar att spela fotboll men suger.. Och vill ju ha min drömkropp så det är bra ;)

• Vara mig själv...
Jag kan bara vara mig själv med vissa personer. Känns inte så bra egentligen, och vill inte ha vänner som inte tar mig som jag är. De som inte gillar mig som jag är kan man ju roligt med, men bara det. Och mitt självförtroende är inte på 100 just nu, men vill vara mig själv så ska försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback