Hihi orkaaaaaaaa :*

Orkar inte blogga så mycket är så trött.. :P Men snabbt om dagen, vi gick aldrig och träffa Amanda i bagis utan träffa mina homeboys, Linton, Melvin och Noah i Skanstull. Vi snacka och körde lite parkour tills sju då vi drog till Zinken och köpte läsk och drog till IP några minuter och kolla om några var där men inga där för det var fotbollsmatch. Då drog vi oss vidare till Örnsberg och träffa Carl renen ;) Haha han heter Carl Renman, aja vi träffa honom, Alma och Karoline. Vi var på Aspudden skolan i multi och spelade fotboll och snackade. Tills nio då tagga jag och Vilma hem. Det var dagen, väldigt intressant jag vet.. Nu ska jag sova, puss :) ♥


Kommentarer
» Anonym

Hey! Hanna is not your friend now? :/ <3

kiiiiiiss

2012-04-12 // 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback