Svar på kommentarer

Svar: Min syrra har fixat hela min design så jag vet ingenting men fråga henne så får du säkert svar! :)

Svar: Senast jag vägde mig vägde jag 34 kg men jag har ju tränat på sistone så jag vet inte.
Jag tror nog att Tilt är min favorit attraktion på Grönalund, älskar verkligen den! Hoppas du fick svar på din fråga, sötis.

Svar: Senast jag mätte mig var jag 1, 48 hihi vilken liten kortis ^_^  Tack och hoppas du fick svar på din fråga!

Svar: Victor, som jag skrev om i det inlägget känner jag för att han går i samma skola och Carl känner jag igenom Vilma som är barndomskompis med honom. Jag såg Linn i Skanstull med Linton som visste vem hon var så han ba ''Kolla! Där går Linn Ester Åström'' så jag adda henne på facebook så chattade vi och bestämde att vi skulle träffas! :)
'
Hoppas ni fick svar på alla era frågor sötisar, puss!

Kommentarer
» Maja

Du är väl helsvensk jag bara undrar :o

2012-04-30 // 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback