Bortförklaring..

Hejjsan sweetheart's ♥ Sorry för att jag inte har bloggat men har haft fullt upp med skolan och sånt.. Men kan börja med att berätta lite kort om dagen:
Började morgonen med att komma försent typ en halv timme :S Sen var det SO och vi skulle ju skriva en uppsats, jag hade gjort allt förutom slutordet som jag ska göra på sportlovet. Vi slutade klockan ett och jag stannade på fritids till klockan fem. Och under den tiden så kom Matilda (gammal klasskompis) till min skola :) Skulle egentligen göra nåt med Mary idag men hon hade hanbollsträning men vi bestämde för att träffas efter. Ringde henne klockan sju och hon ba ''aa ska fråga mamma, ringer dig sen'' för vi skulle typ slagga hos henne eller mig. Men hon ringde aldrig upp och hon svarar inte på mobilen, man ba tack då.. Fin diss man får. Nej men det blir väl mys med La Familia hela kvällen då, får se. Puss :*
(Brunett nu)

Kommentarer
» Anonym

2 frågor:

1. Har du färgat ögonbrynen oxå? Jävligt fult!

2. Har du hårförlägning???

2012-02-25 // 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback