Elza får en bästisfestis :D

Tjoo bästisar ! Tittar på när Elza smeker sin nya iPhone 4S (?) Haha, hon har tjatat om den hela dagen och nu kom den i posten. Typ heeeeeeeeeeeeeela dagen har hon sagt ''När jag kommer hem får jag min nya bästis :D'' hahahaha ! Vill ha en iPhone med men papi tror jag inte kommer kunna ha en utan att göra sönder den men han sa ''Jag kan köpa en 3GS till dig och så får vi se om du kan ta hand om den, sen kan du få en iPhone 4S''. Men orka för min mobil är inte direkt ddåligare än den. Men kom precis hem från första Ragga/Dancehall & Hiphop/Ragga på The Voice Streetdance school asså det avr roligt i början men jätte svårt och alla var 15+. Sen när jag gick ut så sa killen att det de dansade var ''fortsättning, 2'' och jag hade anmält mig för ''nybörjare, 0''. Så nu ska jag testa streedance istället på måndag. Och hela stället är awasoome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback