Godmorgon :D

Godmorgon bejbs ! Har ätit frukost och så nu. Och nu äter vi semlor :D Hahaha tjockisbarn :* Men vi tittade på tre filmer igår. Vi bytte när den andra hade reklam men vet inte vad de heter. Mary somnade jätte tidigt (?) Hahaha, det är hon som brukar vilja vara uppe. Men aja, vi (jag) gick och la mig runt tre. Och vaknade av att Mira ringde halv tio på morgonen, asså fuck you ! Nej men sen gjorde vi lite hämd på henne ;) Vi ringde henne och skrek ''LOTTA ÅK HEM TILL BRÅKMAKARGATAN!'' hhahahahaha ! Hon har klippt sig och har blå ögon så hon ser ut som henne^^

Idag ska jag och Mary se en film. Vi tror Breaking Dawn men är inte säkra. Men vi besämde förut med Linton men vet inte om han hänkar eller nåt.
Hahaha, igga mitt face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback