HELLO WORLD.


Tja på er! Kom hem för ett tag sen. Har suttit och dejtat datorn och sånt hela tiden. Mamma gick och köpte en semla till mig sen, thanks mami :) Och middagen idag blev uppvärmd pizza standrad. Nej men ska kolla på Chuck nu men gör ett snabbt litet inlägg. Idag hade vi våra inriktingsämnen, DST - dans, sång och musik (T - teater men vi får det i sexan). Det var världens jobbigaste dag idag tror jag..Gick och la mig jätte sent ett typ och när jag är i skolan är det så jävla mycket strul och sånt :/
Ska plovka ögonbrynen nu ;)

Kommentarer
» Anonym

World? asså ofta ingen typ läser din blogg och du skriver world hahah du vet inte äns vad det betyder så.. HEJDÅ!!

2012-02-17 // 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback