Ny design och header :'D

Hej sötisar ♥ Förlåt för att jag inte bloggat. Har inte orkat riktigt.. Som ni ser har syrran fixt ny och snygg header till mig. Jag blev jätte nöjd ! Tack finaste syster, tryck HÄÄR så kommer du till hennes underbara blogg ♥ Men har varit med Mary, Millen, Latifa, Amanda och Natalie. Vi var i bagis och var hemma hos Natalie och Latifa annars bara hängde runt. Sen tagga jag och Mary hem till henne och nu ska jag slagga här :) Roligt va !? ;) Facerepa precis Mary hahaahhahaah ! Bästa ever^^ Skrev massa grejer till en snubbe som har typ ALLT emot mig :P Men har ni märkt att det har blivit jävligt många svaller grejer som bloggar och facebook grejer och shit -.-' Har fått tre vänförfrågningar av sånt som Stocholms golar @fb och sånt.. Så jobbigt asså ! Alla mina kompisar (vänner eller vad man säger) som har ''accepterat'' har de skrivit skvaller om. Asså så ett tips; ''acceptera'' INTE ! Bloggar mer senare, puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback