Börjar morgonen med svar på tal

Från anonym (-)
asså :s
du heter Alva Van Niekerk ♥
och om tex jag köpter en tröja så säger du meh varför köpte du inte den andra? Tror du inte jag blir ledsen eller
när du säger så :s jag har liksom lagt ut typ 300 och du säger att jag skulle tagit någon annan inte för att jag bryr mig men tänk på vad du säger ... 
SVAR

Jag fattar inte O.o Jag tycker verkligen din klädstil är jättefin, den är nästan som min och jag kommer verkligen inte ihåg att jag har sagt nåt sånt. Som sagt tycker jag OM din klädstil och skulle aldrig säga det men om jag inte skulle gilla din klädstil skulle jag ändå inte säga nåt sånt. Jag kommer inte ihåg att jag har sagt det, aldrig någonsin kommer jag ihåg att jag har gjort det. Men om jag har gjort det; förlåt. Till Mica ♥

Kommentarer
» mica

Alva det var inte jag som skrev det där :o <3

2012-01-05 // 17:02:35
URL: http://beccasochmicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback