Om ni har några frågor om..

Om ni har frågor om nya designen och headern så svarar jag nu:
Som sagt har jag ny design och header och hela alltet :) Har velat ha det länge och är ganska nöjd nu. Men som ni ser så är inte jag alls bra på att fixa design och sånt och har ett litet problem som jag inte kan fixa själv. Om nån kan fixa det som är väldigt bra på designer: kan du fixa det här
Där pilarna pekar. Och där fick ni svar varför det ser ut så där, jag är helt enkelt inte bra. Men snälla ta din tid och kommentera om du vet hur man fixar det :) Hoppas ni fick svar och om inte fråga på !

Kommentarer
» Mica

skulle värkligen hjälpa dig!

tror jag vet hur man gör..

men sök på google : ta bort

tamen runt headern och så tar du den

länken till designadinblogg.se så

står det hur du ska göra , puss♥

2012-01-28 // 13:01:09
URL: http://micas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback