Fest hos Frida

Efter skolan åkte jag, Mira och Nelly till Huddinge C och mötte Malin. Först köpte vi present till Frida på H&M så köpte jag en ansiktsmask och Moroccan oil. Och så hittade jag en jätte fin klänning på JC som jag köpte, tror jag ska ha den på skolavslutningen :) Sen gick vi till ett cafè och jag köpte slush sen gick vi till ett annat cafè och Nelly och Malin köpte nåt. Sen gick vi till Subway ♥ Sen gick vi till Nelly och fixade oss, sen hämta Nellys pappa mig, Mira och Nelly och skjutsade han oss till Frida. Vi var där till cirka 20.45 då Nellys pappa hämta oss och skjutsade mig och Mira hem till mig. Nu sitter vi hemma hos mig och kollar på film. Uppdaterar mer imorgon!

BILDER FRÅN IDAG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback