I förrgår, igår och idag

FÖRRGÅR: Vanlig skoladag sen efter skolan så gick jag, Emilia, Arvid och Anton till MAX och satt i lekgrejen där haha. Sen mötte vi Victor och gick runt i Hammarby Sjöstad, sen till en park och gungade. Sen åkte jag och Emelia hem till henne och jag slagga där.
IGÅR: Efter skolan åkte jag gcik jag till Lidl och köpte en munk till Nelly, sen åkte jag till Huddinge och mötte henne. Hon var sjuk då så vi myste till två filmer på eftermiddagen. De hette The Proposal och Pretty Woman, både får 5/5 stjärnor och stort tips för er - trailer kommer där nere. Sen beställde vi Thai mat och satt och åt det till Let's Dance finalen. Jag har inte sett det här året men jag tyckte Anton var bäst, men vi såg inte vcem som vann haha. Sen satt vi på Can't Buy Me Love, den får ochså 5/5. Humor, dramma, och kärlek! Jättebra. Sen la vi oss ungefär vid tolv och pratade tjejsnack i sängen :)
IDAG: Nelly satt alarm på 8 då hon skulle fixa sig till hennes fotboll men jag sov till 11 då hon kom hem igen. Då väckte hon mig så satt vi och åt frulle framför teven. Sen hämtade Nellys kompis upp oss klockan 1 då vi var fixade m.m.. Nelly skulle va med en tjej som fyllde år så jag åkte hem sen. Jag kom hem sen och satt mig vid datorn och fixade lite sen kolla på massa 1D grejer som vanligt. Jag funderar på att köpa armband eller tröja på de fråncdon.se, antingen sånna här armband --> http://cdon.se/musik/one_direction/bracelets_-_one_direction_(6pcs_rubber)-17305544 eller en sån här tröja --> http://cdon.se/musik/one_direction/t-shirt_-_(skinny)_love_niall_white_(m)-18229522. Nu kollar jag iaf på Family Guy.
Vad har ni gjort idag, babes?



Tråkigt på lektionen i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback