Min dag

Hej älsklingar! Hur har eran dag varit? :D Tänkte i alla fall berätta om min:
Jag var i skolan till kanske 5, åt mellis osv.. Sen drog jag med några kompisar till Sjöstads skolan och spela fotboll till halv typ. Sen drog jag till bagis C och mötte Latifa och Davve och så åkte vi till Skärmabrink och mötte Sara. Sen tog vi tuben till nåt och gick därifrån till Enskede IP och köpte typ fika eller nåt men jag åt inte för jag har godisförbud, DUKTIG FLICKA :D Nej men sen gick vi till Sandsborg och Latifa hämta nåt sen gick Sara. Sen åkte typ alla hem så jag åkte till Vilma och var där i en halv timme. Haha vi tog jätte mycket toa papper och blötte de och gjorde till en boll och kasta på de som gick på gatan hahhahaha jag sög, jag träffa bilar haha ;) Sen åkte jag hem och nu är jag här. Nu ska jag göra nudlar och sen fixa mig. Bloggar imorgon, jag har sov morgon så jag börjar 09.20! Chill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback