Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.


Kommentarer
» emma

sv: ja, vad kul :) det får du själv bestämma. Du måste betala en frakt kostnad men eftersom halsbandet är så litet så kostar det bara 10/15 kr eller något. Vad vill du betala för playboy halsbandet? Vi kan ta det billigt vid snabb affär (köpte det för 120) så kom gärna med ideer och sånt, är öppet för allt. Vill bara få sålt det fort.



( Du kanske gillar playboy? är du kanske intresserad av ett svart mobil halsband med vita playboy på också?)



(svara gärna så fort som möjligt!!!)

2012-03-31 // 13:03:13
URL: http://emmasbloppis.blogg.se/
» Anonym

sv: jag bor i göteborg, ska vi säga att du betalar 40 kr så är det frakten också? Så 40 kr för allt? Om du inte tycker det säg det då :) vi kommer överens så att båda blir nöjda! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-31 // 13:16:23
» emma

Vad bra! :) du kan be dina föräldrar sätta in pengar på mitt bankkonto eller så skickar du via posten. Men det är säkrast med bank kontot. Så ger du mig din adress så skickar jag iväg halsbandet! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-31 // 13:24:26
» emma

de är massa som mailar mig om halsbandet... ska du ha det?

2012-03-31 // 13:31:57
» Anonym

De går upp i pris jättemycket, folk budar hela tiden. Men du var först därför ger jag dig en chans att köpa det nu! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-31 // 13:32:44
» Anonym

Okej, hör av dig då :)www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-31 // 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback