Len hud

Då ska ni göra precis som jag gör. Läste ett tips på en tjejs blogg, där hon tipsade om en egen ansiktsmask. Så jag testade en dag, och min hud blev som bebis hud :)

Gör såhär: Pressa ut ungefär en halv citron och häll i socker, häll i så det blir ganska tjockt och blir som en ansiktsmask, blanda noga så att sockret inte hamnar på botten.

Smörj in ansiktet med det (hela). Om ni har finnar då ska ni smörja in lite extra på dom ställerna. Låt det verka i cirka 10-15 min och tvätta av det med ljummet vatten. Använd någon smink bortaggning eller vad du nu använder så ansiktet inte luktar citron och skölj av och sist av allt smörj in dig med en återfruktande ansiktskräm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback